logo
امروز : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۰۷۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه:

رویداد محصولات زراعی در سلطانیه برگزار می‌شود

رویداد-محصولات-زراعی-در-سلطانیه-برگزار-می‌شود
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه گفت: دومین رویداد محصولات زراعی، باغی و دامی و آئین شکرگزاری رکورد‌شکنی تولید گندم استان زنجان، در شهرستان سلطانیه برگزار می‌شود.

هادی یاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در شهرستان تاریخی سلطانیه دومین رویداد محصولات زراعی، باغی و دامی را برگزار خواهیم کرد، گفت: این رویداد از ۴ تا ۶ مهر ماه سال جاری در گنبد تاریخی سلطانیه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: روز چهارم مهر ماه ساعت ۹ صبح همایش و کارگاه آموزشی تولید سیب را خواهیم داشت که امید است سطح استقبال از آن بالا باشد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه پنجم مهر ماه نیز همایش آغاز سال زراعی جدید و آئین شکرگزاری رکورد‌شکنی تولید گندم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این همایش در محل تربت‌خانه گنبد سلطانیه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها آگاهی‌بخشیدن به شهروندان است که در این راستا اداره جهاد کشاورزی بسیار موفق عمل کرده است.

یاسر گریزی به عملکرد اصلی رویداد زد و گفت: فرایند و دستاورد‌های رویداد تولید محصولات کشاورزی و دامی باکیفیت، آگاهی از مشاغل خانگی در حوزه کشاورزی، ارتباط مستقیم با تولید‌کنندگان، برنامه‌های آموزشی رایگان و متنوع و عرضه محصول با کیفیت از اهداف این رویداد است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر